Hopp til innholdet

Merkantil lederstøtte til Spesialistpoliklinikken i Alta

Enhet somatisk poliklinikk, Klinikk Alta, Finnmarkssykehuset HF

Søk på stillingen

Vil du være med på laget?

Spesialistpoliklinikken i Alta er en viktig helseinstitusjon i regionen.  Vi er nå i en reorganiseringsprosess og poliklinikken skal øke til over 30 årsverk og søker en dyktig, merkantil lederstøtte som kan bidra til å styrke vår administrative kapasitet.

Stillingen rapporterer til enhetsleder og har som hovedoppgave å gi administrativ og operativ støtte til enheten.

Poliklinikken er en aktiv og pulserende avdeling med høyt arbeidstempo og givende dager!

Vi er en travel poliklinikk med cirka 14.000 konsultasjoner i året. Her jobber det helsesekretærer, medisinsk sekretær, sekretærer, helsefagarbeidere, sykepleiere, spesialsykepleiere, audiograf og radiografer. På avdelingen vår møter du spesialister fra alle fagområdene innenfor somatikken.

Alta er et moderne kunnskapssamfunn med fokus på forskning og høyere utdanning. Vi har et variert næringsliv, kulturliv, friluftsliv og er et handels- og servicesenter for Vest-Finnmark og Nord-Troms. Alta er et trafikknutepunkt kun to timer med fly unna Oslo. Her får du muligheten til å bo tett på både natur og byliv. Les mer om Alta HER.

Høres dette ut som noe for deg? Vi ønsker deg velkommen til å søke på stillingen!

Tiltredelse etter avtale.

Arbeidsoppgaver

  • Bistå med administrativ støtte
  • Bistå i møteplanlegging, forberedelser, koordinering, referat og oppfølging etter møter
  • Bistå med kvalitet og forbedring
  • Bistå i kommunikasjon og informasjonsflyt
  • Støtte enhetsleder og ansatte med merkantile oppgaver og tilpasse seg enhetens behov
  • Bidrar aktivt til gode arbeidsprosesser
  • Øvrige oppgaver som fremgår av aktuell funksjonsbeskrivelse
  • Finnmarkssykehuset utvikler seg, endring i arbeidsoppgaver må derfor påregnes

Kvalifikasjoner

  • Minimum videregående utdanning. Lang erfaring fra administrativt arbeid kan kompensere for manglende utdanning
  • Evne til å sette seg raskt inn i nye IT-systemer og digitale verktøy
  • Erfaring fra administrativt arbeid, gjerne innen helse- og omsorgssektoren
  • Ønskelig med erfaring med og kunnskap om arbeid i DIPS, GAT, Elements og BAS, Sektra
  • Meget gode kommunikasjonsferdigheter på norsk, både skriftlig og muntlig
  • Du må beherske norsk skriftlig og muntlig, og for alle stillinger i Finnmarkssykehuset er det ønskelig at du har kjennskap til samisk språk og kultur
  • Gode språkkunnskaper er viktig for god pasientbehandling. Ikke-nordiske statsborgere må minimum ha bestått Bergenstesten eller annen norsktest på minimum B2-nivå

Personlige egenskaper

  • Strukturert og sikrer god kvalitet i gjennomføring av oppgaver
  • Har evne til å planlegge og prioritere oppgaver i en hektisk arbeidshverdag
  • Gode samarbeidsevner og evne til å håndtere flere oppgaver parallelt
  • Serviceinnstilt, fleksibel og tilpasningsdyktig i en hektisk arbeidshverdag
  • Evne til å finne praktiske løsninger for å støtte drift og personalforvaltning
  • Løsningsorientert og proaktiv i møte med utfordringer
  • Evne til å arbeide selvstendig, ta initiativ og følge opp oppgaver uten tett oppfølging
  • Personlig egenskaper vektlegges

Vi tilbyr

  • Gode forsikring- og pensjonsordninger, KLP
  • En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv(IA)-bedrift
  • Treningsavtaler med Feel, og en rekke andre velferdstilbud

 💰 Finnmarkssykehuset HF ligger i Tiltakssonen i Finnmark og Nord-Troms, som blant annet gir deg disse økonomiske fordelene: Gratis barnehage, 12 timer gratis SFO per uke, årlig nedskriving av studielån på inntil 60 000 kr/år, skattefradrag på alminnelig inntekt på ca. 20 000 kr/år og billigere strøm. For en familie med for eksempel to barn i barnehage innebærer dette en besparelse/økonomisk fordel på ca.190 000 kr/år!

Viktig informasjon til deg som søker:

  • Husk å legge ved vitnemål/autorisasjon
  • Ved utenlandsk utdanning må vi ha autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning (https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
  • Du må også legge ved attester fra tidligere arbeidserfaring for at vi skal kunne beregne din lønnsansiennitet
  • Attester må være oversatt til norsk, signert av arbeidsgiver, inneholde informasjon om start- og stoppdato på tidligere arbeidsforhold samt hvor mye du har jobbet (stillingsprosent eller antall timer)
  • Praktisk informasjon om søknadsprosessen finner du på denne siden
  • Vi ønsker at du oppgir minimum 2 referanser
  • Kun søkere som søker elektronisk via Webcruiter vil blir vurdert
  • I henhold til offentlighetsloven kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten
Søk på stillingen