Vi søker engasjert autorisert helsesekretær eller annen relevant erfaring
Barne- og ungdomspoliklinikk Tromsø, Universitetssykehuset Nord-Norge HF
Har du lyst på en spennende jobb på kontor? Se her!
Barne- og ungdomspoliklinikken/dagenheten Dragen har 2 ledige vikariat i 100% stilling som autorisert helsesekretær eller annen relevant erfaring med mulighet for forlengelse eller fast ansettelse på sikt! Vi er lokalisert i blokk B, plan 5.
Kort om oss!
💖BUA kontor består av dyktige medarbeidere som bistår hele Barne- og ungdomsavdelingen, vi er fordelt og har rullering mellom poliklinikk, nyfødt intensiv, barne- og ungdomsseksjonen, dragen og DRG. Vi er engasjerte og har fokus på kvalitet i tjenesten vi gir til pasientene våre. Vi ser nå etter en engasjert helsesekretær med gode samarbeidsevner, som er strukturert og løsningsorientert, til vårt team.
👨🏻🤝👨🏻Vi yter service til pasienter og pårørende. Kontortjenestens største oppgaver i dag ligger i administrative oppgaver, koordinering og planlegging av timer ved poliklinikk og sengepost. Vi koordinerer også med andre avdelinger som f.eks. operasjon.
🧠Det kan komme endringer i strukturen, da vi ser på oppgavedeling på tvers av yrkesgrupper som en mulighet. Vi jobber tett med leger og sykepleiere og har et godt arbeidsmiljø i kontorgruppen og mellom yrkesgrupper.
🧡Barne- og ungdomsavdelingen er en av fire avdelinger i Barne- og ungdomsklinikken, og behandler barn og unge mellom 0 og 18 år. Barne- og ungdomsavdelingen har fire seksjoner; Barne- og ungdomsseksjonen, Nyfødt intensiv, BUA leger og Barne- og ungdomspoliklinikken/dagenheten Dragen og BUA kontor.
Det er ønskelig med snarlig tiltredelse!
Arbeidsoppgaver
➡️pasientadministrative oppgaver og kvalitetssikring av arbeidsflyt
➡️besvare telefon, koordinere pasientforløp, håndtere henvendelser fra pasienter/pårørende og helsepersonell
➡️planlegging og koordinering av timer til innleggelse/timer, bestille tolk og pasientreiser
➡️planlegging av drift i tett samarbeid med leger, seksjonssykepleiere og andre
➡️oppfølging av rapporter, sjekklister, ventelister og pakkeforløp
➡️håndtere forefallende administrative oppgaver som post, varebestilling, referat og møtevirksomhet
➡️administrative arbeidsoppgaver og systemer
Møtevirksomhet, varebestilling, posthåndtering, samt annet forefallende arbeid og lignende kan påløpe.
Kvalifikasjoner
✔️Det er ønskelig med autorisert helsesekretær, men søkere med en annen relevant erfaring kan også bli vurdert.
✔️Erfaring fra sykehus og kjennskap til DIPS Arena er en fordel.
✔️Det kreves gode skriftlige og muntlige ferdigheter i norsk, du må kunne kommunisere muntlig på engelsk.
✔️Du må ha evne til å jobbe selvstendig, helhetlig men også i team, og ha evne til å prioritere hva som er mest kritisk.
✔️Gode IT-kunnskaper og kompetanse i programmene i Office 365 er en fordel.
✔️Det er ønskelig med videreutdanning som helsekoordinator eller helseadministrasjonssekretær men ikke et krav.
✔️Du bør ha interesse for kontinuerlig forbedring.
✔️Politiattest på barn må leveres!
Personlige egenskaper
❕Vi søker deg som er stabil, fleksibel, ansvarsfull og løsningsorientert med interesse for fagfeltet og vil være med og videreutvikle seksjonen faglig.
❕Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, men liker også å jobbe selvstendig. Din kollegiale måte å samarbeide på er en viktig faktor for oss.
❕Du innehar god arbeidskapasitet og fleksibilitet.
❕Du er en god og inkluderende kollega med godt humør og ønsker å bidra til et godt arbeidsmiljø.
❕Vi har stort fokus på teamsammensetning. Personlig egnethet og intervju vil bli vektlagt ved ansettelse.
Vi tilbyr
➡️godt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse
➡️opplæring og veiledning av kollegaer
➡️varierte arbeidsoppgaver, trivelig arbeidsmiljø og spennende fagfelt
➡️gunstige pensjons- og forsikringsordninger
➡️lønn i henhold til gjeldende overenskomster og avtaler
➡️pensjonsordning i KLP
➡️mulighet for personlig utvikling, variert hverdag