Vi ønsker nå å ansette en til ved vår lokasjon i Harstad med fokus på logistikk og oppfølging.
Arbeidshverdagen byr på mange og varierte arbeidsoppgaver og vi ser frem til å få en ny lagspiller inn i seksjonen.
Det er ønskelig med snarlig ansettelse.
Arbeidsoppgaver
- Saksbehandling innenfor logistikk
- Oppgaver knyttet til reklamasjon
- Oppfølging av bestillinger og håndtering av varer til og fra lager
- Sørge for at utstyr kommer i retur ved avsluttet behandling
- Avhjelpe andre ansatte med merkantile arbeidsoppgaver
- Annet forefallende arbeid ved behov eller endringer
Kvalifikasjoner
- Fagbrev innen logistikk er ønskelig men ingen krav da erfaring kan kompensere for utdanning
- Ønskelig med erfaring innen reklamasjons-behandling
- Gode datakunnskaper er viktig da dette er vårt arbeidsverktøy
- Gode norskkunnskaper er helt avgjørende for forsvarlig pasientbehandling, både muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper
- Gode samarbeidsevner, men også selvstendig og strukturert med evne til utvikling og omstilling
- Positivt bidra til arbeidsmiljøet
- Mestrer en arbeidshverdag der utfordringer og endringer kan skje på kort varsel
- Serviceorientert
- Løsningsorientert
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Førekort klasse B
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
- Gunstige pensjons- og forsikringsordninger
- Lønn i henhold til gjeldende overenskomster og avtaler
- Dagarbeid og helgefri
- Fleksitid
- Mulighet for å inngå i vaktordning p.t. hver sjuende uke etter opplæring
- 100% fast stilling
- Prøvetid