Hopp til innholdet

Rådgiver

BUPA kontor og administrasjon, Universitetssykehuset Nord-Norge HF

Søk på stillingen

Vil du bli en del av temaet vårt? 

I BUPA kontor og administrasjon møter du 12 engasjerte medarbeidere som hver dag jobber for at avdelingens poliklinikker og sengeposter skal fungere optimalt.
Vi samarbeider tett, støtter hverandre og yter service til pasienter, pårørende, behandlere, ledere og kolleger i hele avdelingen.
Hos oss får du et arbeidsmiljø preget av arbeidsglede, omtanke og høy faglig stolthet. Vi jobber i et tempo som til tider er høyt, men vi løfter i fellesskap og finner løsninger sammen.

Vi ser nå etter en rådgiver med blikk for kvalitet og forbedring – og med et ekte engasjement for barn og unge i psykisk helsevern. Som rådgiver hos oss får du en sentral rolle i avdelingens kvalitetsarbeid, tett samarbeid med ledere og lederteam og muligheten til å forme stillingen ut fra egen kompetanse og interesse. Vi tror du trives med ansvar, liker system og struktur, og motiveres av å bidra til et fagmiljø som stadig blir bedre.

Attester, vitnemål og annen relevant dokumentasjon må legges ved søknaden.

Arbeidsoppgaver

  • kvalitetssikre avdelingens aktivitet og kvalitetsindikatorer
  • kontroll og forbedring av koding, ISF
  • bistå i implementering av nye digitale plattformer
  • overordnet ansvar for opplæring i DIPS
  • støtte til ledere i bruk av HN-LIS og rapporter i DIPS til forbedring og styring av drift
  • BUPA sin representant i Regional arbeidsgruppe for psykiatri
  • utarbeide forslag til pasientadministrative rutiner/prosedyrer som besluttes i lederteam
  • kan bli aktuelt med deltagelse/prosjektledelse ved forbedringsprosjekter
  • være pådriver for implementering av utviklingsarbeid i samarbeid med avdelingsleder

Kvalifikasjoner

  • Det kreves høyskoleutdannelse, gjerne helsefaglig bakgrunn.
  • Utdanningskrav kan fravikes dersom lang erfaring kan kompensere for utdanning.
  • Vi ønsker oss søker med god IKT-kompetanse og bred erfaring fra bruk av DIPS som verktøy.
  • Kompetanse innenfor prosjektledelse og/eller forbedringsmetodikk er ønskelig.
  • Personlig egnethet vektlegges.
  • Stillingsstørrelse kan vurderes ut fra søkers ønske.  

Personlige egenskaper

Du er

  • løsningsorientert
  • intiativrik, med god gjennomføringsevne
  • god til å kommunisere
  • resultat- og kvalitetsbevisst
  • har gode samarbeidsevner og er fleksibel
  • tilegner deg ny kunnskap raskt
  • engasjert og imøtekommende med godt humør og god serviceinnstilling

Vi tilbyr

  • varierte og spennende arbeidsoppgaver i et meningsfylt fagfelt
  • lønn etter tariff og avtale 
  • gunstige pensjons og forsikringsordninger
Søk på stillingen