Er du vår nye kollega?
Psykisk helse- og rusklinikken omfatter UNNs samlede tilbud innen psykisk helse og rusbehandling. Psykiatrisk avdeling er en av fem avdelinger i klinikken og består av alderspsykiatri, akuttpsykiatri og sikkerhetspsykiatri.
Vi har ledig fast 100% som merkantil lederstøtte.
Kontortjenesten i Psykiatrisk avdeling er organisert som en egen seksjon i avdelingen med totalt 12 stillinger, både kontorfagarbeidere, konsulenter og helsesekretærer. Kontorfaglig sekjson samarbeider tett med enhetsledere, koordinator og seksjonsleder kontor. Kontorfaglig seksjon jobber med et stort og spennende utviklingsarbeid vedrørende organisering og funksjoner.
Jobben som merkantil ansatt er å være avdelingens knutepunkt, og du som jobber her takler en til tider hektisk hverdag, ulike problemstillinger, yter service og hjelper både pasienter, pårørende og øvrige kollegaer. Du vil du være en del av et kompetent kontorfellesskap som arbeider opp mot alle våre enheter. Du vil til daglig ha arbeidssted knyttet opp til avdelingsledelse, ha tett samarbeid med øvrige kontorfaglig ansatte, og man må i perioder jobbe opp mot flere enheter, blant annet bistå ved behov (fravær og ferieavvikling).
Vi søker deg som har lyst til å bli medlem av en entusiastisk og dyktig personalgruppe i et tverrfaglig miljø.
Arbeidsoppgaver
- rekrutteringsstøtte, blant annet bidra/fasilitere for avdelingens ledere i utlysninger av stillinger og tilsettinger
- bidra til en hensiktsmessig utnyttelse av legeressurser, i samarbeid med avdelingsoverlege, herunder hovedansvar for vaktbok, innleie, føring av fravær, ajourføring i gjeldende lønns- og personalsystem. Utarbeidelse av tjenesteplaner
- personaladministrasjon (kontrakter, BAS, internundervisning og oppfølging av rutiner og regler)
- arkivsystem (Elements)
- noe pasientadministrative oppgaver, DIPS Arena
- lederstøtte til enhetens ledere vedrørende administrative oppgaver, bestillinger og IKT-verktøy m.m.
Nye arbeidsoppgaver kan tilkomme og/eller endres i takt med avdelingens utvikling.
Kvalifikasjoner
- bacheleor i HR og ledelse eller tilsvarende
- gode datakunnskaper, lærevillig og setter deg raskt inn i nye rutiner og systemer
- gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
- ønskelig med administrativ erfaring, men ingen krav
Erfaring innenfor helsevesen, kan kompensere for utdanningskravet.
Personlige egenskaper
- Vi ønsker deg som er løsningsorientert, nøyaktig og har god arbeidskapasitet.
- Du har gode kommunikasjons- og formidlingsevner.
- Du må ha gode samarbeidsevner, samt kunne jobbe selvstendig og også i team.
- Arbeidet krever en viss grad av modenhet.
- Personlig egnethet for stillingen vektlegges særskilt.
Vi tilbyr
- arbeidstid dagtid, mulighet for fleksitid
- lønn i henhold til gjeldende overenskomster og lokale avtaler
- spennende og varierte arbeidsoppgaver i et trivelig arbeidsmiljø
- veiledning og opplæring