Hopp til innholdet

Helsefagarbeider/assistent - Operasjon Narvik

Universitetssykehuset Nord-Norge HF

Søk på stillingen

Spesialrenhold har sitt arbeidssted i Operasjonsavdelingen, og er en seksjon i Avdeling sterilforsyning og spesialrenhold i Operasjons- og intensivklinikken. 

Som ansatt her har du i oppgave å opprettholde et høyt hygienisk nivå i Operasjon- og anestesiavdelingen og tilknyttede arealer. Her jobber vi både selvstendig og i team, og har et nært tverrfaglig samarbeid med alle yrkesgrupper i klinikken. Vi har mange og varierte arbeidsoppgaver innenfor smittevern, logistikk og renhold i operasjonsarealene. 

Vi har en spennende arbeidshverdag hvor vi jobber tett sammen med operasjonsteamet, ivaretagelse av utstyr, rengjøring og desinfeksjon, lager og logistikk, der ulike arbeidsoppgaver er styrt av fastsatte prosedyrer. 

Det er bygget nytt sykehus i Narvik med planlagt åpning i november 2024. Det nye bygget skal romme spesialisthelsetjenestene for både somatikk, rus og psykiatri. Nye UNN Narvik er bygget med tanke på fremtidens helhetlige helsetjenester. Det er lagt til grunn for økt operasjonskapasitet i det nye sykehuset og med oss på teamet trenger vi deg som er opptatt av smittevern og gjerne har helsefaglig bakgrunn. 

Vi har nå ledig 100% stilling. Ved flere aktuelle kandidater kan det være mulighet for flere vikariater/stillinger.

Stillingen medfører noe turnusarbeid, men ikke natt. 

Arbeidsoppgaver

  • rengjøring og klargjøring av operasjonsstuer
  • påfylling av forbruksmateriell
  • daglig og periodisk rengjøring av avdelingens øvrige areal
  • ivaretakelse av medisinteknisk utstyr
  • smittevask
  • samarbeid med avdelingens øvrige personell

Andre arbeidsoppgaver kan tilkomme.

Kvalifikasjoner

  • helsefagarbeider 
  • annen relevant fagutdanning, også uten autorisasjon, innen helsefag, logistikk eller lignende
  • gode muntlige og skriftlige norskkunnskaper tilsvarende B1
  • grunnleggende IT-kunnskaper 

Utdanningskravet kan fravikes ved relevant praksis eller personlig egnethet.

Personlige egenskaper

  • Du tar ansvar for kvaliteten i arbeidet som utføres.
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø.
  • Du har evne til å jobbe selvstendig, tar ansvar og er løsningsorientert.
  • Du har gode samarbeidsevner, er positiv og fleksibel.
  • Du takler en hektisk arbeidshverdag.
  • Du kan jobbe systematisk og strukturert.
  • Du liker faglige utfordringer, og vil bidra til faglig vekst og utvikling.
  • Du har et bevisst forhold til kommunikasjon og samhandling.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

  • gunstige pensjons- og forsikringsordninger
  • lønn i henhold til gjeldende overenskomster og avtaler
  • spennende arbeidsplass, aktiv arbeidshverdag med hyggelige kollegaer
  • mulighet for utdanning og videreutdanning 
  • ulike velferdstilbud  
Søk på stillingen